Nie każdy rodzaj działalności danego przedsiębiorstwa powinien być wykonywany przez pracowników zatrudnionych w tej firmie. Nie ulega wątpliwości, że niekorzystnym rozwiązaniem jest przydzielanie obowiązków pracownikom, który się na tym najzwyczajniej nie znają i odciąganie ich od innych powinności. Jest kilka dziedzin, które powinny być wykonywane przez podmioty zewnętrzne, w pełni do tego przygotowane i dysponujące odpowiednim doświadczeniem. Na pewno należy do nich księgowość. Wrocław to miasto, w którym funkcjonuje kilkadziesiąt tysięcy przedsiębiorstw. Z reguły ich właściciele dochodzą do podobnego wniosku i wyprowadzają na zewnątrz księgowość. Wrocław ma też to szczęście, że prowadzi działalność w tym mieście kancelaria księgowa doskonale znająca się na rzeczy. Znajdują w niej zatrudnienie osoby w pełni przygotowane do świadczenia usług z zakresu prowadzenia ksiąg rachunkowych i teczek personalnych poszczególnych pracowników. Oni na pewno zadbają o prawidłowe funkcjonowanie firmy w tej dziedzinie.